Tuli Block

23 juni 2017 - Lentswelemoriti, Botswana

23 juni Tuli Block

In de nacht opgeschrikt door een hoop lawaai. Vanmorgen werd duidelijk dat een olifant twee enorme takken had afgebroken van een grote boom op onze plek. Ook de Bushpig en de apen gehoord.

De Baboon apen moet je in de gaten houden want ze pikken alles. Dus geen autodeuren of bagagekleppen open laten. Van een zakje geraspte kaas zijn we al beroofd!

Langs de rivier gewandeld. Krokodilletje gespot en 4 giraffes maar deze stonden aan de andere kant van de rivier en achter draad. Hier is namelijk de grens met Zuid Afrika.  Op de kampeerplek heerlijk in de zon gezeten en gelezen. Af en toe even opletten waar de Bushpig was.

Om 3 uur vanmiddag een safaridrive vanaf de camping. In een open Landrover door de natuur. Vanaf een open plek een wandeling gemaakt en een rots op gelopen waar een adelaar nestelde. 1 jong lag in het nest. Van bovenaf hier een foto van gemaakt.

In het donker met een spotlight weer terug. Van alles weer gezien. Bijzonder was de Jakhals. Eigen hapje gemaakt bij het kampvuur.

In het donker met het hoofdlampje blijft het goed opletten want ik ben nog gestruikeld over een dikke boomwortel en "plat op de plaat" gegaan..schade viel gelukkig mee.

Morgen verder zuidwaarts voor de laatste kampeerplek. Hier blijven we nog twee nachten en dan....

naar huis !

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Kitty:
    25 juni 2017
    Oh jee. Als jullie nog maar kunnen wennen aan het dagelijkse ritueel thuis. Wat hebben jullie straks veel te vertellen. Wel fijn dat jullie avonturen een goed einde hebben. Ben benieuwd wat jullie volgende uitdaging wordt. Genoten van jullie verhalen. Alvast een goede reis naar huis en wie weet tot gauw.
  2. Jolanda:
    26 juni 2017
    Klaas en Diana...... Was ontzettend leuk om jullie reis te volgen, zo te zien hebben jullie weer genoten en vele dieren mogen spotten. Zelf vonden wij die reis jaren terug ook echt geweldig en gaan vast ook weer eens terug maar gaan eerst naar Oeganda. Ben benieuwd naar de rest van al jullie foto's en verhalen. Geniet van jullie laatste dag en een goede reis terug. LIEFS