Marakele

25 juni 2017 - Marakele National Park, Zuid-Afrika

25 juni Marakele

Met een koude neus de tent uit.

Nog even moeten omlopen op weg naar sanitairgebouw ivm een struisvogel die iets te dichtbij kwam. Je weet maar nooit wat zo'n beest in je ziet. Ook een groep Impala's en Gnoe's.

Dit was de laatste nacht in de tent. Komende nacht slapen we in een Lodge in het reservaat.

Boeltje ingeklapt en op pad. Twee olifanten op een paar meter bezig met hun ontbijt. De disteltakken gingen er in als koek.

Naar de top van een berg op 2000 meter gereden. Even rondgekeken...geen gier te zien.

Blijkbaar moet er eerst 1 het luchtruim kiezen voordat de rest volgt. En de rest waren er ca. 100 !

Geluncht in een naburige plaats.

De Lodge ziet er prachtig uit. Een houten veranda aan het meer waar we vanmiddag 16 olifanten zagen.

Je blijft ook maar foto's maken. Het ene beeld weer mooier als het andere. Heerlijk in de zon gezeten.

Mooie Afrikaanse oranje rode zonsondergang.

De laatste restjes opgegeten en gedronken. Een laatste nacht onder    een dik pakket dekens...

1. Theo:
    26 juni 2017
    Ben onder de indruk van de geweldige foto's, en erg benieuwd naar jullie verhalen bij thuiskomst!
  2. Kees van der Westen:
    Hallo Diane en Klaas,
    Mooie ervaring om in zo'n totaal andere wereld zo echt in de (wilde) natuur te mogen
    zijn! Deze beelden zullen jullie heel lang bijblijven. Rijk dat jullie dit mochten beleven en
    bedankt dat jullie ons het hebben laten meebeleven. Het zit er bijna op, begrijp ik; we
    wensen jullie een voorspoedige vlucht naar Nederland. Wel thuis
    en hartelijke groeten van tante FoKjen en oom Kees.
  3. Joke:
    26 juni 2017
    Wat een mooi land met zijn prachtige natuur. Fijn dat we mee hebben mogen kijken en lezen.