Tuli Block

24 juni 2017 - Wild At Tuli Safaris, Botswana

24 juni Tuli Block

Vanmorgen wakker geworden van het geschreeuw van de Baboonapen. Het is af en toe net geschreeuw van mensen. Indrukwekkend.

Vandaag 380 km zuidwaarts.

Grens over naar Zuid Afrika. Hier over een "asfaltweg". Ze hadden het asfalt beter achterwege kunnen laten. Enorme gaten...

Gelukkig werd het beter. Het Marakele National Park via de gate ingereden. Kampeerplek bekeken en rondgereden in het bosgebied. Mooie rotsen en in een bocht bijna een giraf over het hoofd gezien die spontaan het pad op stapte. Vol op de rem..giraf en wij geschrokken! Daarna iedereen weer vrolijk verder.

Het werd fris toen de zon onder ging. Kampvuurtjes verschijnen op de kampeerplekken. Hapje gemaakt en wijntje gedronken.

De eetbakjes welke bij het inventaris zitten lijken veel op het kattenvoerbakje thuis dus we hebben begin van de reis twee andere gekocht. Hyena gehuil in de verte. Morgen gaan we vroeg op pad om het reservaat te verkennen.

Op de berg zou een gierenkolonie zitten. We zijn benieuwd.