Johannesburg

7 juni 2017 - Johannesburg South, Zuid-Afrika

Na de landing werden we opgehaald en naar het autodepot gebracht. Een uitgebreide uitleg over de kampeeruitrusting en de auto. Waar moet bijvoorbeeld de krik onderstaan..hopen we natuurlijk niet nodig te hebben.

Nu weer even wennen aan het links rijden. Af en toe gaat de ruitenwisser aan ipv van de richtingaanwijzer

We reden direct door een buurt waarbij we de deuren maar gelocked  hebben voor de veiligheid. Stukje highway met uitzicht op de townships. Indrukwekkend deze wijken uit golfplaten hutjes. Inkopen gedaan en een hapje gegeten. Nu in een B&B met een mooi uitzicht over begroeide heuvels. Mooie zonsondergang met een prachtige rode (Lion King ) lucht.

Vroeg donker om 17.30 uur.

Er scharrelen een paar gemsbokken door het veld dus het eerste wild al op de foto. Nog even gesproken met een Zuid Afrikaans echtpaar. Zo grappig deze taal. "So nog eve een drankie doen op die terras en slapie doen op die dubbelbed"

1. Fokko en Desiree:
    7 juni 2017
    Mooie auto en alles erop en eraan veilige kilometers gewenst en genieten!
  2. Gonny stevelmans:
    Een hele sjieke jeep.
    Veel plezier tijdens jullie trektocht.
    Wees verheugen ons weer op de foto's
  3. Agatha Potma:
    7 juni 2017
    Ziet er al goed uit. Heel veel plezier.
  4. Theo:
    7 juni 2017
    Echte auto! Reis kan beginnen. Veel plezier en wees voorzichtig, blijf links
  5. Betsy Mevis:
    8 juni 2017
    Hele veilige reis, en heel veel camera genot.
  6. Arnold:
    8 juni 2017
    Goede reis! En veel fun met de camper! Hoop snel een foto te zien als de camper uitgestald staat. :)
  7. Carla:
    8 juni 2017
    Veel plezier! Hopelijk geen last van de storm...
  8. Joke:
    9 juni 2017
    Ziet er mooi uit. Veel plezier en voorzichtig .xxx
  9. Kitty:
    11 juni 2017
    Had het begin van jullie verhaal gemist. Vandaar deze late reactie. Veel plezier en jullie veiligheid staat altijd voorop!